Música

divendres, 18 de juliol del 2014

Book-Tag: El cos humà

Ulls: Llibre del que et vas enamorar a primera vista.

Mei: Divergent - Perquè m'encanta el símbol d'Intrepidesa, i trobo que la portada és preciosa
Clàudia: Cazadores De Sombras - és maquíssima la portada, el principi no sabia que era, però quan me'l vaig començar vaig saber que la de la portada és la Clary.

Boca: Llibre del que tots parlàvem.

Mei: Els Jocs de la Fam - jo m'estava llegint Divergent i algunes de la meva classe (la Clàudia no, perquè ja s'he l'havia llegit) Els Jocs de la Fam, i no paraven de parlar-ne i de fer spoilers.
Clàudia: Harry Potter - a la tele anunciaven una de les pel·lícules, i jo tenia 8 anys, li vaig demanar a la meva mare: VULL LLEGIR-ME HARRY POTTER! I em van deixar els llibres.

Pulmons: Llibre Vital a la teva vida.

Mei: No està escrit a les estrelles - Em va encantar, és un gran llibre.
Clàudia: Las ventajas de ser un marginado (no sé com es diu en català) - No podria viure sense aquest llibre.

Estòmag: Llibre que vas devorar.

Mei: En Llamas - me'l vaig acabar amb tres dies.
Clàudia: Pulsacions - A part de ser curtet, m'encanta l'història, vaig tardar 1 hora!

Fetge: Llibre molt "gordo"

Mei: La Terra d'Àndoc - força llarg i molt divertit. 
Clàudia: El Temor D'Un Home Savi - Llarg i guai! (encara espero el 3r llibre)

Apèndix: Llibre que ni t'agrada ni et desagrada.

Mei: La Odisea - estava bé, però en algun moment es feia pesat. (ens van obligar a llegir-lo al cole)
Clàudia: Tirant Lo Blanc - Em va agradar i no em va agradar... Algo raro... (També ens el van obligar a llegir :/)

Cor: Llibre romàntic.

Mei: Un petó a París - em va encantar aquest llibre, em va fer enamorar de París!
Clàudia: No està escrit a les estrelles - L'havia de dir en aquest Book-Tag, M'EN-CAN-TA! I no em cansaré de repetir QUE NO ÉS UN LLIBRE DE CÀNCER!

Cervell: Llibre reflexiu i realista.

Mei: Brúixoles que busquen somriures, - et fa reflexionar molt de la vida!
Clàudia: El món groc - Molt reflexiu... (i realista;) )

Cabell: Llibre superficial 

No pillem la preginta :/ sóm curtetes

Ungles: Llibre que cuides molt.

Mei: L'ocell de la revolta - perquè m'encanta el final.
Clàudia: Pulsacions - M'ENCANTA! i el tracto super bé, m'encanta el Javier Ruescas com escriptor i aquest llibre es magnífic.

M'agradaria taquejar a 2 bloggers,
L' Aria Trecents - Angels To Fly
I a la Clar's 4 - Shining Like A Book

1 comentari: