Música

dimecres, 16 de juliol del 2014

RESSENYA CINEMATOGRÀFICA: NO ESTÀ ESCRIT A LES ESTRELLES



Holiii!!! Què tal? Doncs avui faré una ressenya, però no d’un llibre, d’una peli! (en veritat d’una adaptació cinematogràfica d’un llibre) De quin llibre? Doncs d’un que m’encanta, de No Està Escrit A Les Estrelles de John Green, si us la hagués de resumir en quatre paraules, diria:  Gran Llibre - Gran Peli. Em va encantar!  Si no ho esteu veient faré la opinió personal aquí dalt! (cosa que ja estava fent.) Doncs a aquesta ressenya parlarem de (com que no és d’un llibre) els actors, la banda sonora, les diferències… I NO SÉ DE QUÈ MÉS! -jajaj- Us puc avisar que de les 2 hores -aproximadament- que dura la pel·lícula, com a POC una d’elles estareu plorant a llàgrima viva, us juro que tot el cine plorava, i sabeu lo pitjor? QUE EM VAIG DEIXAR ELS KLEENEX! Imagineu-vos si plorava que vaig haver de demanar un kleenex a un desconegut que hi havia al darrere! Sabeu què és estar mirant una peli i sentir com TOT el cine plora? I a més a més, que quan surts de la sala veus a tothom amb els ulls vermells -i encara plorant- i després vas al lavabo a veure la teva cara i veus que es pitjor que la dels altres! I encara pitjor si portes ulleres -n’he de portar per mirar algunes pantalles i per llegir- perquè TE LES HAS DE TREURE! Si no no t’hi veus gens! Doncs, comencem la ressenya!


FITXA TÈCNICA:





Títol: No està escrit a les estrelles (The fault in our stars)

Escriptor (del llibre): John Green
Minuts: 126
Director: Josh Boone
Guionistes: Scott Neustadter i Michael H. Weber
Pressupost: 12.000.000 $
Recaudació: 237.300.000 $ (aproximadament)






ACTORS I ACTRIUS: (els més importants)

Shailene Woodley - Hazel Grace Lancaster




Ansel Elgort - Augustus Waters





Nat Wolff - Isaac


Lotte Verbeek - Lidewij Vliegenthart


Willem Dafoe - Peter Van Houten


QUÈ EM SEMBLEN ELS ACTORS I ACTRIUS?

Doncs que els han escollit molt bé trobo que l’Ansel Elgort (a part de ser guapo) encaixa molt bé en el personatge d’Augustus, sense parlar de la Hazel i l’Isaac, SÓN IDÈNTICS ALS QUE JO M’IMAGINAVA!!!

BANDA SONORA:

Sense paraules… és perfecte (al menys a mi m’encanta) és que, Ed Sheeran! Un dels millor cantants del món mundial!!! Us deixo la cançó de l’Ed Sheeran!

IMATGES DE LA PEL·LÍCULA:




























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada