Música

dilluns, 4 d’agost del 2014

RESSENYA: MEMÒRIES D’IDHÚN - LA RESISTÈNCIA



FITXA TÈCNICA:


NOM: La Resistència.

TRILOGIA: Memòries D’Idhún.
ESCRIPTORA: Laura Gallego García.
PÀGINES: 556
EDITORIAL: Cruïlla



SINOPSIS:
-ho sento però és que me l’he llegit amb castellà-
El día en que se produjo en Idhún la conjunción astral de los tres soles y las tres lunas, Ashran el Nigromante se hizo con el poder allí. En nuestro mundo, un guerrero y un mago exiliados de Idhún han formado la Resistencia, a la que pertenecen también Jack y Victoria, dos adolescentes nacidos en la Tierra. El objetivo del grupo es acabar con el reinado de las serpientes aladas, pero Kirtash, un joven y despiadado asesino, enviado por Ashran a la Tierra, no se lo va a permitir…

PERSONATGES: 
mai ho havia fet, però, ara ho començaré a fer.-

JACK:
Comença amb 13 anys i acaba amb 16… És molt valent, i entrena molt fort pel que vol aconseguir, vèncer a en Kirtash o aconseguir l’amor de la seva estimada Victòria…
VICTÒRIA:
Ella comença amb 12 anys… i als 15 s’enamora, però el problema és que… de dues persones… Em cau molt bé, però em fa una miqueta de ràbia el: Ara vaig amb aquest, ara amb l’altre, amb aquest, amb l’altre… Quan us llegiu el llibre ho entendreu…
KIRTASH:

"



El meu Kirtash… un assasí que em cau bé, sembla raro, però des del principi era un dels meus preferits… 

SPOILER: Fèia falta lo d’en Chris Tara… de veritat? I no m’ho esperava gens lo del shek… gens ni mica… FI DE SPOILER

Doncs aquest són els tres “principals” de la trilogia 
SPOILER: L’unicorn, el drac i el shek de la profecía… FI DE SPOILER


3 FRASES MAQUES DEL LLIBRE:
No vas a perderme, Victoria. Estoy aquí, ¿ves? Y estaré aquí… siempre que me necesites.  Esperando a que vuelvas… de dondequiera que estés en este momento." Jack

• "Un beso es sólo un beso. Solo tiene la importancia que tú quieras darle. Puede no significar nada... O puede cambiarlo todo." Kirtash

"Tu pelo es más corto, y mi pelo es más largo. Brillante conclusión." Jack


IMATGES DEL LLIBRE:






OPINIÓ PERSONAL:

Doncs m’ha agradat encara que he trobat que algunes parts eren com una miqueta plagiades d’altres llibres (famosos i no famosos) però igualment m’està agradant… però m’estic llegint Tríada (el seguent) i no m’agrada tant com el 1r… no és tan guai i apareixen un munt de personatges nous, i és com: I tu? D’on has sortit? És guai, m'encanta, em considero fan de la trilogia, però sempre pensaré que aquest llibre és molt "copión" d'altres! Em diguin el que em diguin, tinc la sensació d'haver llegit algunes coses en altres llibres, llegeixes algo i és com: Això no passava en aquell llibre? Però.... buenuuu, què hi farem? Està bé...





1 comentari:

  1. Hola! ( aquest comentari conté spoilers)
    Discrepo una mica sobre la teva opinió.
    La part del llibre en que en Kirtash o Chrsitai com li vulguis dir fa de Chris Tara, és una part moolt important en que veiem la part més humana del Chrsitian. On intenta comprendre la seva confusió i medita sobre la Victoria, el que és i el que sent per ella.
    I en quins llibres et sembla que la Laura Gallego s'ha copiat? Perquè jo trobo que és una de les millors trames de tota la literatura juvenil...
    Palreem preciosa! :)

    ResponElimina