Música

dissabte, 6 de setembre del 2014

Manualitats (per gent que no en sap com jo)


Hola! Sé que us vaig dir: "Vacances fins al dia 15" Però ho vaig trobar cruel... des de el dia 10 que no hi han entrades i el dia 15 es -una caqueta-  comença el curs i tot és com "Quin pal!" "Quina mandra"
Per això us porto... -redoble de tambors-


MANUALITATS!!!

Però no us il·lusioneu perquè són de les "fàcils" i de les que no necessites material... Perquè hi ha gent que se li dóna fatal fer manualitats -jo-. Doncs... farem:

UN MARCA PÀGINES! -esteu pensant: "aquesta tia no sap que publicar" però tinc ressenyes preparades, eh?-






I UN... PUNT DE LLIBRE!  -Ja sé que penseu: "coses aburrides, jajaja-







EL MARCAPÀGINES:

NECESITAREM:

-Un paper
-Gomets de diferents mides




EL PUNT DE LLIBRE:

NECESSITAREM: 

-Un paper
-Post-It s 









Doncs, això, espero que a algú li serveixi. -jajajaj-









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada